Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jawatan Kosong Di Majlis Perbandaran Langkawi - Terbuka PMR/SPM/Diploma

Jawatan kosong di majlis perbandaran langkawi terbuka perancis, jawatan kosong di majlis perbandaran langkawi terbuka pinjaman, jawatan kosong di majlis perbandaran langkawi terbuka chess, jawatan kosong di majlis perbandaran langkawi terbuka dalam, jawatan kosong di majlis perbandaran langkawi bandaraya, jawatan kosong di majlis perbandaran langkawi contact, jawatan kosong di majlis perbandaran klang, jawatan kosong di majlis perbandaran temerloh, jawatan kosong di majlis sukan negara, jawatan kosong di majlis daerah sabak bernam, jawatan kosong di majlis perbandaran, jawatan kosong di majlis daerah sarikei, jawatan kosong di majlis daerah setiu, jawatan kosong di kedah, jawatan kosong 2018, jawatan kosong pos malaysia, jawatan kosong perkeso, jawatan kosong felda, jawatan kosong terkini 2018, jawatan kosong jpj,





Jawatan Kosong 2018 di Majlis Perbandaran Langkawi[1]. Warganegara Malaysia yang berkelayakan digalakkan memohon jawatan kosong seperti berikut. Jika anda berminat, sila baca maklumat lebih lanjut dibawah.

jawatan kosong majlis perbandaran langkawi

MAKLUMAT JAWATAN

JAWATAN :
1. Penolong Arkitek Landskap Gre JA29
2. Pembantu Penguatkuasa Gred KP19
3. Pelukis Plan Gred JA19
4. Pembantu Tadbir Gred N19
5. Pembantu Awam Gred H11
6. Pemandu Kenderaan Gred H11

Borang permohonan boleh didapati dengan mengambil sendiri di Bahagian Sumber Manusia, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan, 07000 Kuah, Langkawi, Kedah Darul Aman atau boleh dimuat turun melalui pautan dibawah.

Borang yang telah lengkap diisi berserta salinan kad pengenalan, sijil kelahiran dan sijil-sijil kelulusan yang diperakui sah sebagai salinan sebenar. Pemohon hendaklah menulis nama jawatan yang dipohon disudut atas sebelah kiri sampul surat dan dialamatkan kepada :-

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN LANGKAWI
BANDARAYA PELANCONGAN
07000 KUAH, LANGKAWI
KEDAH DARUL AMAN

Perlu diingatkan, hanya pemohon yang layak sahaja akan dipanggil ke temuduga. Sila lengkapkan dan kemaskini maklumat anda yang telah didaftarkan. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

TARIKH TUTUP : 12 OGOS 2018 

IKLAN KEKOSONGAN[2]

Langgan Updates Jawatan Kosong Terkini ke Email Anda (FREE):

References

  1. ^ Majlis Perbandaran Langkawi (www.kerjakini.com)
  2. ^ IKLAN KEKOSONGAN (www.mplbp.gov.my)

Source: https://kerjakini2017.blogspot.com

Random Image